3LB

3LB

zaterdag 2 januari 2016

Nieuwjaarswens

Mijn nieuwjaarswens voor mijn 16 lieve leerlingen

Liefste jongens en meisjes,

10 000 luchtballonnen 
wilde ik graag schenken.
Maar waar was ik aan begonnen?
Ik moest iets anders bedenken. 

10 000 lieve woordjes dan, 
recht vanuit mijn hart. 
Maar hoe goed ik ook denken kan, 
ik kwam niet verder dan een kwart. 

10 000 euro's of zo, 
'k Wou ze tellen stuk voor stuk. 
Maar ik dacht dat is geen goed cadeau, 
want geld brengt geen geluk.

Geluk was het meest waardevol, 
dat ik maar kon bedenken. 
Dus stopte ik een potje vol,
en dat wil ik jullie schenken. 

Een lieve lach, wat zonneschijn, 
een potje vol geluk, 
'k ga ook proberen heel lief te zijn, 
dan kan het nieuwe jaar niet meer stuk!

Jullie juffrouw,
juf Annelies


Voor 2016 wens ik nog heel veel schitterende momenten met jullie zoals in dit filmpje:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten